Awak usha blog saya yea ;)

Korek apa yang korang nak tahu



Fall in Love with Them- ONE DIRECTION

Hi fello. Hope korang sihat-sihat lah yea :) Amin..
Korang kenal ONE DIRECTION tak? Of course ada yang kenal and ada yang tak kenal.



ONE DIRECTION adalah band British-Ireland budak yang terdiri daripada ahli-ahli Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Gaya dan Louis Tomlinson.Mereka menandatangani Rekod label Syco Simon Cowellselepas dibentuk dan meletakkan mereka di tempat ketiga dalam siri ketujuh Faktor X. Mereka kemudiannya ditandatangani di North America kepada Columbia Records.
Pada bulan November 2011, Satu Arah mengeluarkan album pertama mereka Up All Night, rekod itu menjadi album debut terpantas jualan di UK 2011.Pada 2012, ia telah diperkenalkan pada satu nombor ke atas AS Billboard 200, menjadikan ONE DIRECTION kumpulan pertama dalam sejarah untuk debut UK pada satu nombor dengan album pertama mereka. Up All Night melahirkan UK Rasmi Singles Carta top 10 single - "WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL", "Gotta Be You", and "One Thing". Pada tahun 2012, lagu "What Makes You Beautiful" memenangi Anugerah Brit untuk Single British Terbaik di Brit Awards 2012.
Pelancongan dunia ONE DIRECTION ditetapkan untuk 2013, dengan tiket yang berjaya meraih kutipan AS $ 15,7 juta untuk New Zealand dan Australia.ONE DIRECTION mempunyai sokongan dengan Pokémon, Nokia, HarperCollins dan Hasbro. Mereka telah dicatatkan untuk mencetuskan kebangkitan semula kepentingan dalam band budak dan telah digambarkan sebagai menjadi sebahagian daripada "Penjajahan British" baru. Pada bulan April 2012, untung bersih ONE DIRECTION dianggarkan pada £ 10 juta.

*The X Factor 2010 Live Final - Your Song (Full) HD

*ONE DIRECTION-WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL (FULL) HD


_______________________________________________________________________________

No comments: