Awak usha blog saya yea ;)

Korek apa yang korang nak tahu



Men In Black



Hi! Hello! Heyy! kengkawan semua. Tadi petang baru update, ni dah update lagi. Hihi. Maaf yea. Inilah akibatnya bila kebosanan yang melampau. Bosan sesangat sampai taktahu nak buad apa. So meng-update je lah yang mampu :) ...... Daripada myra membebel taktentu pasal. Myra nakk tanya. Korang-korang semua dah tengok MEN IN BLACK 3?


*Will Smith, Tommy Lee Jones.




Pembunuh Asing Boris The Animal (watak Jemaine Clement) telah melarikan diri dari penjara ruang di bulan, dan mempunyai tempat-tempat yang ditetapkan untuk membunuh Agen K (Jones), lelaki yang mengambil lengan Boris 'dan tindakan yang membawa kepada kepupusan ganas beliau dan spesies berbahaya. Bagi Boris, ia tidak cukup untuk hanya membunuh K, dia mesti kembali hingga 1969 dan membunuh K di masa lalu supaya spesies Boris 'tidak akan dimusnahkan, dan boleh menyerang Bumi. Apabila rancangannya berjaya, Ejen J (Smith) mesti berjalan satu hari lagi kembali ke masa, kecuali Ejen muda K (Josh Brolin), stop Boris dan plot jahat muda Boris, dan dengan itu sekali lagi melindungi Bumi daripada buih itu alam semesta.





Tidak banyak detik-detik yg patut merasa jijik, tetapi tidak jugak ketawa banyak. Apabila J berjalan melalui alam semesta baru ganti (di mana K meninggal dunia pada tahun 1969), dan tidak memahami apa yang sedang berlaku, dia fikir semua orang di MIB HQ bermain prank kepadanya. "Prasyarat untuk jenaka," J memberitahu MIB Ketua O (Emma Thompson), "adalah bahawa ia sepatutnya menjadi lucu."


Lain scene-stealer Michael Stuhlbarg, yang memainkan watak Griffin, makhluk asing yang boleh melihat semua tempoh masa yang mungkin. Ciri-ciri fungsi sebagai sejenis julap-plot yang direka untuk memulihkan masalah skrip yang diharungi pengeluaran di pertengahan penggambaran. Menghantar dalam tumpang layar (dia boleh melihat semua hasil dan memberitahu watak apa yang perlu dilakukan dan ke mana hendak pergi) harus datang sebagai menggelegar dan sungguh-sungguh, tetapi prestasi yang hangat dan menawan Stuhlbarg membuat Griffin watak yang kita mengambil berat tentang yang paling. Dan Clement, beliau dapat menjerit dan menggunakan kata-kata hikmah ("LETS AGREE to DISAGREE," Boris berkata sebelum membunuh), tetapi beliau juga mendapat satu rangsangan besar dari cemerlang Rick Baker make-up kesan.

No comments: