Awak usha blog saya yea ;)

Korek apa yang korang nak tahu



MY WAY

Assalamualaikum readers, Kita berkenalan semula di laman muka buku ; 'FACEBOOK' . Day by day kita makin dekat. Kita ketawa bersama, senyum bersama, menangis bersama. Semua kita SHARE bersama. Hampir setiap saat kita calling2, message2. How seronoknya that time. Happy sangat. Everything going smooth. Tersenyum sentiasa. Ketawa sorang2. Aihh, macam tak betul jea bila dengar. KAN :') ONE DAY ........ Kita makin jauh, makin kurang bercakap, makin kurang berbual. Salah siapa? Tak berani saya nak UNGKAPKAN siapa yg salah antara kita. Senyum dah tiada, ketawa dh hilang. Happy? Terasa semakin hari semakin kurang. Maaf, sekiranya ada kesalahan yang dilakukan tanpa disedari.
Gambar diatas ditujukan kepada awak. Pada suatu hari yang dah pun BERLALU. Mungkin, ini cuma mimpi bagi saya. Mimpi yang takkan menjadi IMPIAN. Terhegeh-hegeh? Mungkin jugak. Terlalu cepat bagi saya mentafsir apa disebalik percakapan dan perbuatan awak. Salah saya. Kan. Memerlukan awak adalah sebahagian daripada HIDUP saya. Tapi itu mungkin bagi awak. Setiap saat saya akan mencari masa untuk spend with you. Tapi ini juga MUNGKIN bagi awak. Saya cuba yang TERBAIK untuk awak. Tapi mungkin awak tak faham lagi. Apa yang saya rasa, apa yang saya perlu. Its okay, saya MENGALAH. Mungkin belum tiba masanya untuk saya terlalu SERIOUS dalam sesuatu perhubungan. Saya dah KOSONG.. Hati saya hanya untuk sesuatu yang MEMERLUKAN saya dan bukannya untuk yang MENGINGINKAN saya.
Memang benar kata orang, LEBIH BAIK DICINTAI daripada MENCINTAI.
XX :')

No comments: