Awak usha blog saya yea ;)

Korek apa yang korang nak tahu



MITOS and FAKTA.

Memang tidak dinafikan , dalam sesuatu perhubungan memang sakit jiwa ini melayan karenah sang jantung hati a.k.a arjuna . Sampai satu tahap kita tidak tahu macam mana nak buat apa lagi. Adakah dia serius dalam menjalinkan perhubungan ini? Kita (kaum hawa) tidak dapat mengagak dan menyelami hatinya. Entry kali ini Myra nak SHARE antara MITOS dan FAKTA tentang SI DIA.

Mitos : Lelaki dikatakan terlalu santai dan tidak terlalu mengambil berat sangat tentang si kekasih
Fakta : Sebenarnya si LELAKI ini sangat mengambil berat dan teringin mengambil tahu tentang diri korang,ladies. Mereka akan totally berasa sangat risau kalau ada apa-apa yang berlaku terhadap korang ;)

Mitos : Lelaki dikatakan CEMBURU BUTA , pendek kata pantang melihat ada orang lain mendekati dan cuba TACKLE kekasih hati nya.
Fakta : As usual yang kita semua tahu, CEMBURU itu TANDAnya SAYANG. Mereka bukan saja-saja nak CEMBURU sebaliknya mereka nak korang tahu kasih sayang mereka terhadap korang amatlah MELIMPAH RUAH. So ladies, jangan nak cepat melatah and bergaduh.
Mitos : Kebanyakkan lelaki kat luar sana digelar sebagai individu yang TAK MEMPUNYAI KOMITMEN dalam menjalinkan sesebuah perhubungan.
Fakta : Actually, lelaki tersangatlah komited terhadap perhubungan.Yang ini depends pada KEIKHLASAN seseorang lelaki itu.

Mitos : LELAKI ini SUSAH UNTUK MENGALIRKAN AIR MATA?
Fakta : Lelaki ialah individu yang paling mudah menjatuhkan air mata saat mereka kehilangan orang yang paling mereka SAYANG. Sekeras mana kerak nasi itu, kalau kena air. Pasti akan lembut jugak. Macam tulah dengan hati lelaki. Masing2 ada perasaan kan.

Mitos : Lelaki ini selalu dikaitkan dengan peragai yang TERLALU EGO dan SIKAP YANG TIDAK MEMAHAMI.
Fakta : NO,NO... actually lelaki ini bukanlah EGO sangat pun. Mereka macam perempuan juga. Ingin di manja,di pujuk  dan di fahami. Takkanlah dia je nak FAHAM kita. Habis kita ini ? Masing2 perlukan itu semua. So dont be selfish.


Mitos : Penampilan dan gaya dari segi menjaga kebersihan yang KURENGG.
Fakta : Mereka sebenanrnya merupakan individu yang sangat mementingkan bau-bauan yang wangi dan sentiasa ingin kelihatan OKAY pada pandangan mata semua orang. Jangan ingat perempuan je yang suka wangi2 ini.

Mitos : Suka mencari perempuan yang cantik dan HOT untuk di jadikan sebagai teman hidup.
Fakta : For your information , lelaki tidak lah teringin mana pun nak mencari pasangan yang cantik lagi HOT KEBABOMM. Sebaliknya, mereka menginginkan someone yang boleh menghargai mereka dan menerima mereka seadanya. Begitu juga dengan Perempuan :)

Ini semua sebenarnya terpulang pada diri lelaki itu sendiri. Masing-masing lebih suka menjadi diri sendiri . Am i right? kan. In relationship never and ever think NEGATIVE about your partner. Relationships aren’t perfect. Perfection is when you and I can go through anything and still stand strong together and the best person to talk to about the problems in your relationship is the person you are in the relationship with.




Thanks for reading, little hensem and pretty.

No comments: