Awak usha blog saya yea ;)

Korek apa yang korang nak tahu



Senyum. ketawa sorang-sorang.

Tengah duduk-duduk ini, tetiba Myra teringat pada zaman persekolahan. Nak ketawa bila teringat balik. Ada yang kelakar sangat kot, sampai Myra senyum sorang-sorang. Kawan-kawan semua dah berubah. Maksud Myra berubah dari segi penampilan. Yelaah, ramai yang makin updtodate dengan fesyen zaman sekarang. Comel-comel dan hencem-hencem mereka sekarang. Excaited nak jumpa face to face. 

Kenangan masa sekolah, especially masa Myra stay kat asrama. Tahun 2008/2009, di Sekolah Menengah Teknik Batu Pahat (sekarang di kenali sebagai Sekolah Menengah Vokasional Batu Pahat, Johor) . Batch Myra merupakan batch teknik yang terakhir. Myra mengambil jurusan KEJURUTERAAN AWAM; konon-konon nak jadi engineer or arkitek satu masa nanti. Tapi jangan harap, sudah beralih arah ke course yang lain bila masuk Politeknik. 

Banking ouh Banking ,kau lah yang menjadi pilihan ku . Kenapa pilih banking? Jangan tanya kenapa. Actually Myra tak minta sangat kira-kira ini. Pusing kepala. Agak ANTI lah jugak. Tapi apa boleh buat, dah ini yang Myra dapat. Orang kata, walaupun kita tak berapa minat apa yang kita perolehi. Tapi dengan nawaitu yang baik insyallah ALLAH akan permudahkan jalannya. Aamiin. Thankyou sebab mengaminkan, sayang-sayang sekalian.

Korang-korang nak tengok tak PERBEZAAN muka MYRA dulu dan sekarang.



yang mana satu MYRA? -Nampak tak nama yang HIGHLIGHT tu. Nampak lain kan? Beza ke tak dengan yang sekarang? 

 Lain ke? Bagi Myra sama jea.Taktahu apa diaorang kata lain.

Bila teringat balik kenangan semasa di asrama. Terasa nak menangis, ketawa pun ada. Macam-macam pekara yang berlaku. Malam asrama, senam aerobik pagi-pagi, malam muda mudi, Jamuan tahunan, Solat hajat sebelum menghadapi espiem. Wahh time masa restu ilmu tu ramai yang menangis teresak-esak. Yelah mungkin masa itu ada rasa bersalah di atas kesalahan yang dibuat kepada tenaga pengajar. Tak fokus kat kelas, main-main masa belajar, ponteng kelas. Tapi Myra takbuat tau. hee.

Seronok bila bersama kawan-kawan. Tinggal satu sekolah, satu asrama. Hebat nya zaman tu. Tapi sekarang,masih sama lagi. Lagipun kat Poli Myra masih duduk hostel walaupun dah nak masuk semester 5. Suasana meriah dan happy bila duduk satu bumbung bersama kawan-kawan sekuliah, senior dan junior masih terasa. Alhamdulilah. Ini yang Myra harapkan. Hopefully, walaupun selepas ini Myra dah habis belajar nati. Kenangan duduk di asrama bersama rakan-rakan satu tempat belajar akan tetap menjadi kenangan yang paling MANIS.

Ini sahaja yang dapat Myra dapat sajikan untuk ENTRY kali ini. Nantikan entry seterusnya .Wasalam. xx

No comments: