Awak usha blog saya yea ;)

Korek apa yang korang nak tahu



SINGLE?


1. Masa Anda adalah HAK Anda Sendiri
Pernah cuba untuk menganjurkan malam perempuan keluar dengan rakan-rakan anda berkahwin, terutamanya mereka yang mempunyai anak-anak? Antara permainan Little League kelas balet dan amalan band, ibu juga perlu cuba untuk layak dalam masa dengan suami mereka. Semudah mesyuarat untuk minuman boleh dijadikan alasan untuk Misi: Mustahil gaya perancangan sesi.

Jika anda seorang wanita tunggal, anda tidak mempunyai keraguan tersebut. Anda boleh mengambil dan pergi mana-mana sahaja yang anda mahu, bila-bila masa anda mahu. Anda mungkin sekali-sekala merasa bahawa anda mempunyai terlalu banyak masa kosong di tangan anda, tetapi anda boleh mengisi masa itu apa-apa cara yang anda mahu.

2. Wang Anda adalah HAK Anda Sendiri
Berkait rapat dengan masa adalah wang. Setelah anda mempunyai keluarga, keputusan perbelanjaan anda terhenti semata-mata anda sendiri. Apabila anda adalah wanita tunggal, bagaimanapun, tabiat berbelanja anda tidak menjejaskan orang lain. Jadi teruskan dan perintah itu perkara yang paling mahal pada menu. Ambil kelas-kelas tarian. Apa sahaja yang anda mahu membelanjakan wang ke atas, tidak kira betapa remeh, anda boleh! Wang anda ada untuk dinikmati.

3.Dapat kenal diri
Ramai wanita mendefinisikan diri mereka dengan roles.This keluarga mereka juga merupakan masa terbaik untuk belajar untuk percaya pada diri sendiri. Ramai kanak-kanak perempuan membesar dengan suara dalaman keraguan dan rasa tidak selamat. Sebagai seorang wanita tunggal, anda perlu untuk mengendalikan perkara yang anda sendiri; untuk memikul tanggungjawab daripada mempunyai kereta anda diservis untuk berurusan dengan kecemasan pembaikan rumah. Melalui proses ini, anda akan belajar bagaimana anda mampu benar-benar adalah. Anda tidak akan terjerumus dalam hubungan yang berdasarkan takutkan jika bersendirian atau kepercayaan yang anda perlukan seorang lelaki di sekitar untuk menjaga sesuatu.

4.Dapat kenal rakan
Ramai wanita mendakwa bahawa rakan-rakan mereka dibuat semasa satu kekal rakan-rakan terdekat mereka sepanjang hayat. Pelan perjalanan dan aktiviti khas dengan rakan-rakan wanita anda tunggal. Anda mempunyai peluang yang unik untuk belajar bergantung dan bergantung kepada satu sama lain, dan membina ikatan yang kuat. Sering kali, wanita bersaing dan bukannya bekerja bersama-sama. Sebagai seorang wanita tunggal memberikan anda peluang untuk memecahkan mereka halangan dan membangunkan persaudaraan dengan wanita lain.

5.Dapat kenal FAMILY
Jika anda mengikuti "tradisional" jalan berkahwin sebaik menjadi dewasa, keluarga baru anda menjadi rendah di KURENG.

6.Kebebasan Kerjaya
Seorang wanita tunggal mempunyai keupayaan untuk berbakti dirinya kepada kerjayanya. Jika kerja anda adalah penting untuk anda, ini adalah peluang anda untuk memajukan kerjaya anda. Anda boleh membuat pilihan yang akan sukar dengan keluarga yang menyokong, seperti bergerak di seluruh negara atau bertukar kerjaya. Dimasukkan ke dalam jangka masa yang panjang dan berusaha ke arah kemajuan atau hop pekerjaan sehingga anda mencari satu yang memberikan anda kepuasan peribadi. Keputusan kerjaya anda hanya menjejaskan diri sendiri.

7.Travel
Jika anda adalah satu, anda boleh mengambil peluang sepenuhnya daripada tiap-tiap hari anda boleh ganti. Dari jaunts hujung minggu untuk bercuti peranginan musim panas, ini merupakan kali dalam hidup anda apabila anda terbaik mampu pergi. Perjalanan sebagai seorang wanita tunggal membentangkan kedua-dua cabaran yang unik dan ganjaran yang unik.

8.Melihat Pertunjukan
Pada peringkat praktikal, yang tunggal mempunyai kelebihan tambahan. Anda sering boleh tantangannya kerusi tunggal ganjil kerana jika persembahan keluar dijual. Apabila syarikat lawatan daripada Barisan Chorus datang ke bandar saya, tiket habis dijual dengan cepat. Walau bagaimanapun, saya boleh mendapatkan tiket tunggal bagi separuh harga pada hari persembahan. Kerusi saya berada di barisan ketiga, pusat. Kalau penari berlaku kehilangan kasut, saya akan terjejas di kepala! Mengambil kesempatan daripada status bujang anda untuk membuat perkara yang berlaku yang akan mustahil bagi dua orang pemain untuk melakukan.

9.Tentukan Apa Yang Anda Ingin BERSAMA Rakan
Hidup sebagai seorang wanita tunggal memberikan anda peluang untuk memikirkan apa yang anda benar-benar mahu di kongsi kehidupan. Sudah tentu, mewujudkan senarai semak terperinci praktikal dapat menjamin bahawa anda tidak mencari seorang lelaki yang sesuai dengan semua kriteria anda. Walau bagaimanapun, adalah munasabah untuk menentukan personaliti tertentu, kepentingan atau cara hidup yang bukan-niaga. Mengetahui apa yang anda benar-benar mahu akan membantu anda mengelakkan hubungan yang ditakdirkan untuk gagal, serta membantu anda mencari lelaki idaman anda. Selain itu, anda boleh memutuskan bahawa perkahwinan adalah semata-mata tidak sesuai untuk anda. Banyak wanita, mampu biasa memilih untuk kekal tunggal untuk seumur hidup. Mengetahui bahawa ini adalah perancangan anda akan membantu anda untuk mencari hubungan dengan lelaki yang berkongsi falsafah anda.


10.Buat Apa Hidup Anda Anda Inginkan
Ini akhirnya kelebihan terbesar untuk menjadi wanita tunggal. Anda mempunyai peluang yang unik untuk acuan dan bentuk hidup anda dan mengejar impian anda. Tiada alasan untuk menyelesaikan bagi kedua terbaik dan tidak ada orang lain adalah bergantung kepada pilihan yang anda buat. Walaupun matlamat utama anda adalah untuk berkahwin dan menetap, anda juga mungkin akan mendapat kehidupan anda sendiri di tempat pertama. Jadi pergi untuk cincin tembaga dan menembak bagi bintang. Mewujudkan kehidupan yang anda mahu untuk diri sendiri dan kemudian, jika anda mahu satu, mencari pasangan yang sesuai ke dalam kehidupan itu.

No comments: